תרגול תלמידי תואר שני בפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת בר-אילן
הוראה במסגרת תוכנית המשך השתלמות למטפלים קליניים מומחים באוניברסיטת בר-אילן
רכישת ניסיון רב במקצועות הפקתיים ובנושא של 'הנגשת תכנים לימודיים' במסגרת 12 שנות עבודה כעוזרת הפקה ובימוי בטלוויזיה החינוכית
הכשרה
ספרות, פילוסופיה ואומנות, האוניברסיטה העברית
קורס בימוי והפקה, טלוויזיה החינוכית
MA בפסיכולוגיה קלינית, אוניברסיטת בר-אילן
התמחות והסמכה כפסיכולוגיה קלינית מומחית
הסמכה להדרכה ולהדרכת מדריכים כפסיכולוגית קלינית
הכשרה והסמכה כאנליטיקאית ביואנרגטית, המכון הישראלי לאנליזה ביואנרגטית
אודות
בהתייחס לניסיון שצברתי בעבודתי הקלינית ובחיי, ולצורך שעלה בי לשלב את הידע, הגישות ושיטות העבודה האנליטיות-דינמיות עם אלו המכווננות גוף (תנועה אותנטית, חמשת המקצבים) ו/או ממוקדות אנרגטית (כמו תטא הילינג, ריקול הילינג ואחרות) פיתחתי לפני למעלה מעשרים שנה, וממשיכה לפתח ולעבות עד היום את שיטת העבודה 'אינטגרציה עצמית דינמית'. מצאתי כי שיטת עבודה זו אפקטיבית ביותר ביצירת דינמיקה של הנעת התקבעויות ופתיחת מחסומים גופנים-רגשיים-תודעתיים, ומאפשרת שינוי ספונטני להתארגנות עצמית מיטבית.